دانشکده علوم زیستی-دانشگاه الزهرا

راهنمای ثبت درخواست آموزشی (فوری)

17 05 2020 00:00
کد خبر : 14210145
تعداد بازدید : 25

لازم دیده شده جهت دسترسی سریع دانشجویان و استادان راهنمای محترم به فرایندها و اطلاعات مندرج در پیوست اطلاعیه شماره 3 معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا مورخ 23/02/1399 ، اطلاعات فوق برحسب مقاطع تحصیلی کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در دو جدول جداگانه خلاصه و در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.
خواهشمند است این جداول را با دانشجویان تحت نظارت خود به اشتراک بگذارید تا برای رفع مشکلات آموزشی و ارائه درخواست های آموزشی ایشان در بازه معین استفاده گردد تا همکاری لازم جهت اجرای بخشنامه با دانشجویانی که در این برهه زمانی دچار مشکل شده اند به عمل آید. همچنین خواهشمند است در مورد مهلت زمانی ثبت درخواست ها دقت کافی صورت گیرد. راهنمای چگونگی ثبت درخواست های آموزشی در نیمسال جاری در صفحه ورودی سامانه گلستان درج شده است. به درخواست های خارج از تاریخ های مقرر ترتیب اثر داده نمی شود و عواقب آن بر عهده دانشجو خواهد بود لذا تقاضا می گردد تذکر لازم به دانشجویان مربوطه داده شود.
 

ثبت درخواست های آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98

ردیف

موارد درخواستی دانشجو

راهکار

روند پیگیری اداری

1

دروس عملی ( کارگاهی و آزمایشگاهی ) و کارورزی

پس از بازگشایی حضوری دانشگاه طبق برنامه ریزی جدید که متعاقبا اعلام خواهد شد

 

 

2

دروس نظری نیمسال جاری

کماکان با استفاه از سامانه الکترونیکی دانشگاه بصورت مجازی

 

 

3

دروس نظری - عملی

بخش نظری با استفاده از سامانه الکترونیکی و بصورت مجازی

بخش عملی پس از بازگشایی حضوری دانشگاه و طبق برنامه ریزی جدید

 

 

4

درس سمینار

ارائه بصورت مجازی بلامانع است

 

 

5

درخواست حذف درس یا دروس

ثبت درخواست دانشجو از (اول تا هشتم خرداد ماه ) از طریق پیشخوان خدمت در سامانه گلستان

با ارائه مستندات لازم از سوی دانشجو

تایید شورای گروه و دانشکده قابل بررسی در شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه

6

درخواست حذف ترم با احتساب درسنوات

ثبت درخواست دانشجو از (اول تا هشتم خرداد ماه ) از طریق پیشخوان خدمت در سامانه گلستان

با ارائه مستندات لازم از سوی دانشجو

تایید استاد راهنما ، شورای گروه و دانشکده قابل بررسی در شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه

7

درخواست حذف ترم بدون احتساب درسنوات

ثبت درخواست دانشجو از (اول تا هشتم خرداد ماه ) از طریق پیشخوان خدمت در سامانه گلستان

با ارائه مستندات لازم از سوی دانشجو

تایید استاد راهنما ، شورای گروه و دانشکده قابل بررسی در کمیسیون موارد خاص دانشگاه

8

درخواست حذف ترم بدون احتساب درسنوات

برای دانشجویانی که درترم جاری تمدید سنوات داشته اند یا سنوات تحصیلی آنان به اتمام رسیده است

ثبت درخواست دانشجو از (اول تا هشتم خرداد ماه ) از طریق پیشخوان خدمت در سامانه گلستان

با ارائه مستندات لازم از سوی دانشجو

تایید استاد راهنما ، شورای گروه و دانشکده قابل بررسی در کمیسیون موارد خاص دانشگاه

9

استرداد شهریه

درصورت درخواست حذف درس یا حذف ترم بدون احتساب در سنوات با دلایل موجه و موافقت دانشگاه به میزان مبلغ پرداختی بستانکار خواهند شد

 

10

تصویب موضوع پایان نامه در مقطع ارشد

جهت تصویب موضوع و انتخاب استاد راهنما با توجه به شرایط کنونی تا پایان شهریور 99 مهلت دارد

 

 

11

دفاع از پایان نام / رساله / پیشنهاده پژوهشی

تا حداکثر یکماه پس از تاریخهای اعلام شده قبلی قابل تمدید خواهد بود